ut och springa

Dagens låt; Mine - Mustasch



Dags att tagga till nu. Ännu en springrundan inför Göteborgsvarvet, kände att det var bäst att spela lite peppmusik då. Denna låten, gaaah! Jag får sånt sug att springa, den peppar enormt!
Jag VET det är frölundas låt, men det skiter jag totalt i. Jag är Brynäsare och har rätt att tycka om vilken låt som helst, även om den "tillhör" ett motståndarlag.
Själv tycker jag att alla borde tycka om Snart skiner poseidon. Ville bara uttrycka mig på den fronten.

Som sagt, varvet börjar närma sig allt mer och mer. Åh, samtidigt som jag blir mer och mer peppad, så blir jag också nervös. Fast det är nog positivt. Ju mer nervös jag är, desto bättre brukar det gå, så alla får hålla tummarna på lördag!
Har redan bestämt vilken t-shirt jag ska ha, hahahahha nerd :D

Sen blir det bara plugg som gäller. Hade velat åka till allum och fixa lite, får se om jag hinner det helt enkelt.
Så snart ska jag ut, får se om jag stöter på någon eller inte ;)
tar inte med mobilen, så det är ingen idé att försöka nå mig :)

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0