vårderby




Eftersom det är vårderby denna afton, kände jag att det passade bra med att lägga upp den klassiska videon, Snart skiner Poseidon. Jag vet en hel del personer som uppskattar det i alla fall ;)

Som sagt, derby idag. Tyvärr så kommer jag få antagligen se matchen hemma :( skulle sett den med lilla bellabus, men hennes skola är så dum att de lägger någon dygnövning just idag! Så hon är borta på någon grej ute i skogen, så den idén sket sig. Inte okej att se derbyt utan bella. Men men, jag överlever nog.
Bara en sak, KOM IGEN NU BLÅVITT!


Aja, nu var det ut i världen, hahhaha.
Blev knappt något bloggande i helgen. Fullt upp. Utgång både fredag och lördag, aaas naajs. Mycket lyckade kvällar, båda två.
Först var det för johanna, i klassen som fyllde i onsdags, för blev det karisma, men det var lame, så malla och jag drog till parken. Där spelade Lorentz och Sakarias, helt okej. Kunde varit mycket bäättre, men jag gillar dem ändå ;)

Lördag var det dags för amandas debut. Även hon fyllde i onsdag. Då blev det faktikt karisma för hela slanten. Hela min klubb skulle ju dit och det var 80-90 tals musik, jag gillar't Så då var det mycket roligare
Hade en myckt rolig helg, träffade på både önskade och oönskade personer ;)


Idag är det faktikt Mallas födelsedag!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BABY! <3
Nu har hon blivit 19 år gammal, börjar bli gammal nu, hahhaha ;)
Hade velat hälsa på dig gumman, men du kommer få din överraskning, tro mig ;)<3


Malla och Helle mot världen ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0