vart tog det underbara vädret vägen



Har funderat en stund på vad som var rimligt att skriva i bloggen idag, men inga tankar kom fram i huvudet. Så känner att jag helt enkelt bara kör på. Så får det blir som det blir.

Sista italienskaprovet idag. Skönt. Hade pluggat som ett as. Så nu känns det bra. Fast oroar mig fortfarande för mitt betyg. Vill ha mvg, men känner att detta provet kan ha satt stopp för det. Vi får se imorgon på lektion *ta i trä*

Nu börjar skolan närma sig sitt slut för detta läsåret. Känns konstigt. Borde ha ett jobb nu. Kunde kämpat mer, men tror la för mycket om saker och ting. Visst, jag har bestämt saker som ska hända i sommar, men hade gärna velat ha ett jobb i mer än en vecka(gothia) men det är något man får ta.
Kommer ändå bli en grym sommar.

Snart börjar alla studenterna. Jag vill också. Ska antagligen bara på tre. Men det kommer bli grymt kul. Största problemet är bara vad man ska köpa? Ingen aning. Vad ger man någon som tar studenten?
Det är ju inte direkt som julafton eller en födelsedag, det är ju en student.
Svår fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0