videocracy

Dagens låt; Umbrella - The Baseballs



Har gått och sjöngt på den låten hela dagen. Fått lite skumma blickar från folk, men vad ska man göra.

otroligt onödig dag! Hade italienska först åtta i morse, såg en dokumentär, Videocracy handlar om jämställdheten och medians makt i landet. Väldigt intressant film. Dock kändes det lite fail att gå upp sex i morse för att se den.
Fast det kan bero på att vi faktiskt hade hålltimma från 09:30-11:30. Sjuuukt seeegt. Seriöst, satt bara i gatan och dog typ, hahahaa.
Hade bara det sista naturprovet för kursen, så det var ju värt, eller nödvändigt är rätt ord, att stanna kvar och göra det. Kändes hyfsat när jag gick från lektionen, så vi får hoppas på det bästa.

Snart hoppas jag på att det kommer mat till mig, känner att min mage börjar kurra och kan slå min näve på att vi inte har något som duger min mage just nu hahhahhaha.
Kan inte för mycket godis, om ens något. Tomorrow is the big day ;)


xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0