ibland undrar man ju





Satt och kollade igenom massa gamla bilder för ett tag sen, då slog det mig, vad tänkte man egentligen när man var yngre?
Så bilder på mig, asså, jag undrar verkligen om jag tyckte att det jag hade på mig var snyggt. Har en riktigt ful bild på mig, när jag ser bilden blir jag jätteglad, för den har så enormt mycket minnen från när man var yngre. Sen tänker jag, hur ser jag ut?!

Jag skojar inte, ingen direkt hårfärg, håret bakslickat med ett tunt pannband, som inte alls sitter snyggt. Jag menar, tyckte jag verkligen att det såg bra ut då?
Haha, man undrar ju ibland asså :P

Är på lite bättre humör idag, som säkert märks, men det är mest för att jag försöker ta dagen som den kommer och inte tänka något negativt alls. Får hoppas på det bästa :)
Gick väldigt bra i skolan dessutom, har ett arbete som jag och malla känner att vi har koll på, nästan lite för bra. Lite orolig att vi ska få något stort hinder *ta i trä* hahha, men det löser sig!


Snart är det träning och sen blir det en tur till klubbhuset med far min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0