sanningens ögonblick

Som ni säkert sett, har jag inte uppdaterat och om jag har det, har det varit deppinlägg. Ber om ursäkt för det, men nu är det så att det har hänt en hel del det senaste. Vilket har gjort att jag personligen mått dåligt.
Det är inget jag kommer nämna här i bloggen, tycker att det är alldeles för privat för att hela världen ska få reda på. Dock kan jag säga att det är bättre nu, inte bra, utan bara bättre.
Det kommer ta mig en lång tid att "komma över" detta, eller hur man nu ska förklara det. Men det är en sådan sak som inte bara går över under en dag, utan jag behöver tid att smälta det och gå vidare, vilket är riktigt jobbigt.

Så det är största anledningen till att jag inte har bloggat, har inte känt någon motivation. Men som sagt, det är lite bättre nu och jag ska försöka bli bättre på bloggandet också!

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0