torsdag




Nu känner jag att jag inte ska låta min blogg lida, även om jag personligen inte är på topp numera. Men som sagt, jag tar dagen som den kommer hela tiden. Så än så länge har det funkat rätt bra :)

Hade en rätt seg, men ändå lärorik dag, idag, mycket skratt, men även allvar. Kändes som en hyfsat bra dag, även om jag inte kände att de vanliga rutinerna. Men vad ska man göra?

Imorgon blir den en lektion och sedan möte, på kvällen är det avskedsfika för frida som åker till new york på tisdag :(:(:(
Det är verkligen sant, man börjar mer och mer inse det nu. Minns när hon smsade mig och skrev att hon hade kommit in på skolan, då tyckte man, det är ju långt kvar, men nu inser man att det är faktiskt bara några dagar kvar. Så grymt sorgligt är det :(
Så känslig som jag är, kommer jag troligtvis gråta på imorgon och på tisdag, när jag vet att hon faktiskt har åkt!



Jag älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0