det börjar dra ihop sig

Dagens låt; Don't stop believing -Journey



Jag vet inte varför, men när jag hör den låten, bli jag glad på något sätt. Inombords asså. Känns som att detta kan vara Min låt. Undra om det kan vara så?
För jag känner en sorts glädje när jag hör den, kanske ligger något annat bakom, vem vet ;)

Idag har jag varit hurtig, drog mig i hakan (kan man säga så?) och sprang milen på skatås. Grymt stolt över mig sjäv. Kanske inte det bästa jag har sprungit, av olika skäl. Men jag känner att jag kommer klara av att springa hela varvet. Allt hänger bara på min inställning och vilja. Sen måste jag även tänka på alla andra delar. Sömn, bra mat, etc. Men det ska nog lösa sig.

Nu måste jag tillbaka till pluggandet. Känns som det blir en hel del av det nu för tiden. Kanske för att det börjar dra ihop sig och det bara är ca 4 veckor kvar av skolan. PANIK. Det är nog det största jag känner, har ett halv jobb skulle jag kalla det, ångest.
NEJ, detta ska bli en BRA sommar!!!


xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0