äntligen höstlov



Dagen på mitt sista höstlov har nu passerat, höhö. Poetiskt sagt, nej skitsamma.
Men riktigt gött att få var ledig en vecka nu, kändes verkligen som att det var på tiden :) började min första dag precis som man ska, hemma hos min kära vän johanna med filmer och pizza. Gör gött!

Sitter just nu och kollar lite halvt på näst sista omgången av allsvenskan. Har dock hört att blåvitt ligger under och att sandberg skadade sig, inte okej!
Men de ska i alla fall vinna sista matchen, de kan inte förlora den sista för säsongen. Ska gå på den är tanken, kommer dock inte vara riktigt samma känsla som förra säsongen.
var det blåvitt som var i guldstriden mot aik, nu är deras målsättning att komma femma åtminstone... Men vinst hoppas och räknar jag med.

För er som håller på guldlagen, jag hoppas på Helsingborg av de två. Aldrig malmö ff.

Kommentarer
Postat av: Cam

SÖT BILD! Sista dagen i prag va? Väntan på taxin? :)

2010-11-04 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0