brynäs



Jag kan inte annat än att bara känna skadeglädje när det går dåligt för frölunda, samtidigt som Brynäs går och vinner dagens match. Har en lite känsla av att Brynäs är liiite bättre än frölunda för tillfället. Men som sagt, märk att jag säger tillfället. Om jag går all in och säger att Brynäs ÄR bättre än frölunda denna säsongen, kommer jag troligtvis få äta upp det om ett tag.
Men för tillfället är det jag som får vara lycklig och glad ;)

Gjorde mitt muntliga italienska idag. Gick faktiskt väldigt bra, så hoppas att det blir bra betyg dessutom. ´
Grymt skönt att det är över i alla fall :)

Har inget direkt vettigt att skriva och berätta om idag, ville mest lägga ett inlägg över hur glad jag är över att Brynäs vann ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0