go helg




Det var på tiden att kunna ladda upp bilder (Y)


Min helg nu då. Jo, den har varit go faktiskt.
Blev en lugn helg, inget festande. Kan ju vara lite synd, men det kommer fler tillfällen :)

Hade match i fredags, i kungälv.
Ingen direkt rolig match, men sådana matcher kommer man alltid stöta på. Tycker inte laget spelar någon rolig innebandyn, vilket direkt bidrar till att matchen blir tråkigare. Men efter några blåslagna ben, känns det ändå bra, eftersom det visar att man kämpat :)
Har dock fortfarande kvar ett grymt blåmärke, seeegt.

Helgen har mest bestått av mys. Blev filmkväll hos en kompis till elin på lördagen, mycket trevligt. Dock är jag inget fan av filmen vi såg, Iron Man 2. Inget av mitt tycke, men blev nedröstad ;)
Idag mötte jag upp bella i stan och tog en fika :) riktigt kul, fick pratat om massa skit och intressanta saker. Hur mysigt som helst!

Resten av kvällen borde spenderas med skolböckerna. Segt, men har en del nästa vecka, så det gäller bara att ligga i, det är ju faktiskt höstlov snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0