högskoleprovet



Dagen är snart kommen, imorgon ska jag göra högskoleprovet. Lite nervös måste jag faktiskt erkänna att jag är, men känner lite att, det är första gången jag gör det, så kan inte begära speciellt mycket av mig :)

Snart är det höstlov, hur underbart är inte det?
Känns som att det var igår vi började trean, helt sinnes. Detta läsåret kommer gå så fort, gissar jag på. Sen är jag fri, eller arbetslös kan man också säga, höhö. Men jag ser det positiva, det kommer gå bra.
Längtar så grymt mycket, tills jag står där på flaket och bara kan skrika att jag äntligen tagit studenten och faktiskt gjort det, åååh, sån grym längtan!


Nej, back to reality!
Uppdaterar inte i helgen, skriver en sammanfattning på måndag istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0