ita muntligt

Denna veckan, dödar mig långsamt, känns det som.
Har så mycket att göra, fast egentligen inte. Det är inte extremt mycket, eller jo. Grejen är mest att vi har stora arbeten och alla ska vara inne till samma dag. Det är en väldigt stor arbetsbelastning. Känns verkligen som om lärarna inte säger ett ord till varandra. För allting är samtidigt.
Jag menar, de måste väl kunna diskutera, så att det inte blir alldeles för hög belastning?

Men jag ska klara det. Dessutom kan jag alltid tänka positivt på så sätt att nästa vecka är det lugnt och att veckan efter det är det äntligen höstlov!
Helt sjukt egentligen. Nu kommer alla min sista lov. Jag måste verkligen göra det bästa av situationerna nu, måste spendera alla loven på bästa sätten, shit.

Nu känner jag att jag bara kommer längre och längre från min start, haha.
Borde sluta skriva nu, så gör det

Skriver imorgon, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0