jag orkar inte!



Lite nostalgi får man från låten ;)


Idag är jag så extremt trött på att plugga. Har suttit och pluggat från att jag kom hem, tills nu.
Är helt slutkörd nu, tycker att jag har skött mig väldigt bra faktiskt. Intensivt pluggande hela tiden, det är faktiskt inte likt mig, men jag överraskade mig själv.
Nu ska det fortsättas så!

Fick dessutom tillbaka mitt italianoprov idag, gick väldigt bra. Är hur nöjd som helst :)
Svenskan gick dock inte lika bra, men det betyder bara att den kan bli bättre ;)

I helgen ska jag faktikt göra högskoleprovet, spännande. Är lite spänd faktiskt, har aldrig gjort det, hallå, jag är ju bara arton, höhö. Men det går nog bra, går det åt helvete, kan man ju alltid skylla på att det var första gången ;)

NU orkar jag inte plugga mer för idag, jag har varit duktig och med det säger jag
TACK OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0