match!

Då var det dags. Första matchen, mot Landvetter Wings. Spännande.
Var grymt taggad när vi anlände till hallen.
Kändes verkligen som att det var div 3. Helt annat spel där, anser jag då. Men vad vet jag?
Fick gjort ett mål och fick en utvisning. Dock var målet något av de fulaste jag har sett. Men som en gammal tränare alltid sa, alla mål är krysset.

Var grymt kul att komma igång med matcher igen i alla fall. Där känner jag att jag hör hemma. Känner mig fri när jag spelar, när dessutom allt stämmer och det går som en dans, lever jag livet. Helt underbart!

Matchen slutade till slut med 4-5 till oss. Skönt. Var en riktig rysare mot slutet, men det är sån innebandyn ska vara och jag älskar det. Speciellt när man sitter och ska in och köra det sista bytet för matchen. Awesome!


Ikväll blir det att plugga. Känns segt, men måste göras. Är ledig imorgon. Tänkte faktiskt dra ut och springa på morgonen, inte låta hela dagen gå till spillo genom att sova bort den. Ska även fixa det sista inför tisdag, sen måste pluggande komma in på ett hörn också.
Segt, men måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0