resursdag

Nu börjar de härliga resursdagarna ta plats, jag gillar't.
Var faktiskt ute och sprang i morse. Gick upp kvart i nio och drog. Grymt skönt, gick dock inte lika bra som hoppats, men jag sprang i alla fall, så är nöjd :)

Annars har min dag spenderats på ett sätt, plugg, plugg och plugg. Men det är var dessa dagar är till för?
Så jag gör ju rätt. Dock är jag lite trött på det nu, så tog mig en paus. Ska snart dra igång med det igen. Blir matte och eng c. Kanske tar och skriver lite psykologi, men vi får se.

Sen måste jag fixa min presenter också. Min far fyller år imorgon. Har köpt allt, nu gäller det bara att slå in allt :)
Tror han kommer bli väldigt glad.


Hade velat lägga ut någon bild, men blogg.se har krånglat det senaste, så har inte lyckats få upp någon. Kanske är min dator, som för övrigt är hur gammal som helst. Men vem vet. Får vänta och hoppas på att det funkar snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0