see me fallen



Lite saknar men allt London :)

 
Har tänkt på en sak.
Jag är riktigt ledsen över att jag missade Volbeat när de var här i Göteborg och spelade :( jag har verkligen öppnat ögonen för det bandet och än så länge är det ett band som jag har stannat för.
De låter jag har hört med dem, vilket inte är jättemånga, har jag tyckt om lika mycket.
Tror att jag får lösa detta och se dem nästa gång de kommer hit ;)

Annars är det bra med mig. Har mitt muntliga italienskaprov imorgon. Känner mig ändå hyfsad förberedd. Problemet är bara att när man väl sitter där framför lärarn, så tappar man orden och stakar sig, fastän man kan det hur bra som helst utanför. Segt.
Men det ska nog gå bra, håll tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0