seg dag



Denna veckan har varit så grymt slapp.
Hade resursdag igår, vilket är gör gött. Idag hade jag bara en lektion, redovisning i eng c. Det var grymt segt, men istället för att slösa bort dagen allt för mycket, så drog jag tummen ur röven och åkte till skolan och pluggade.

Redovisningen gick bättre än förväntat, höhö. Fick reda på att jag ligger bra till i mitt tal i engelska, så det är ju alltid positivt att höra :)

Dock känner jag mig ovanligt slapp denna veckan, tror att det kan bero på all ledighet. Dock vet man aldrig ;) tror att om jag får vila en vecka, så kommer min motivation tillbaka och jag kör fullt ut tills jullovet kommer igen!

Kommentarer
Postat av: Anna Stenholm

Ny blogg: www.getonyourbooots.blogg.se

2010-10-28 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0