träning träning, jag är taggad!

Nu är jag tillbaka!
Frågan är ju egentligen vart jag har varit? Hm, syftar faktiskt på både bloggen, men jag har inte varit speciellt aktiv inom sporten heller. Har varit sjuk. Hatar ju det, men nu är jag frisk igen och back on track!

Dock måste jag verkligen göra något åt min sämsta uppdatering, får lösa det. Men som sagt, skolan och innebandyn tar sin tid. Måste bara påpeka vilken grymt härlig känsla jag fick efter träningen idag. Kände av halsen, eftersom den inte vill vara som vill, verkar det som, så ändå klarade jag av det och pressade mig hela vägen. Den känsla efter, den går inte att beskriva, men jag ääälskar den!

Såg dessutom lite folk som var ut och sprang när jag åkte till skolan.
Det fick mig att tänka, jag vill ut och springa!
Känner ärligt talat att jag har lust att gå ut och springa milen!

Nu ska det bli ordning och reda på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0