damm girl, i'm blond again

Okej, känner bara mer och mer att bloggningen ligger just nu sämst till.
Men som sagt, det är helgerna jag är sen på, vilket betyder att jag har andra saker för mig, än att bara sitta vid datorn och komma på något vettigt att skriva ;)

Hur har min helg varit då, jo den har varit väldigt bra.
Var hon min älskade vän frida i fredags och sa hejdå till henne, eftersom hon åker imorgon :'( jag lovar, jag kommer gråta imorgon, när jag sitter på bussen till skolan. Då vet jag att hon verkligen åker :(

I lördags åkte jag upp till fröken lunneryds lägenhet i hamburgsund med massa trevligt folk. Var på dagis innebandyn på morgon innan, den första för denna säsongen. Känns som att det kommer bli riktigt roligt, älskar att se hur de små har växt och all, haha, låter stöört :D
Men helgen i hamburgsund var riktigt kul, många skratt och härligt stunder, väääärt!

Hann även att springa och rösta igår.
Vad jag tyckte om valet och resultatet håller jag för mig själv, men jag la min röst och var med i valet, vuxet ;)

Idag har jag varit och fixat håret, äntligen är jag blooond igen. Visst, nu tänker folk säker att jag alltid varit blond, men som jag ser det, har jag haft fler än en färg. Så när jag säger att jag är blond igen, menar jag att heela håret är blont ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0