måndag







Ny vecka. Dags för nya tag. Mitt mål denna vecka, BLI FRISK!
Det är konstaterat, jag har varken tid eller lust att vara sjuk. Jag blir seriöst uttråkad, på riktigt. Jag var hemma en dag och var redan uttråkad då, helt sinnes. Men nu ska jag banne mig bli frisk, jag ska kunna träna på onsdag! Det har jag bestämt!

Annars har dagen varit bra, fick reda på lite arbeten som kommer. Fick även lite info ang italien resan vi ska göra i maj, kommer bli helt awesome!

Stötte på fröken falk idag när jag åkte hem. Hur kul som helst, den bruden har man en del år tillsammans med. Haha, mycket skratt när man träffar henne, blir så mycket snack, gärna minnen också :)
Får börja ta tag i henne mera, men nu är det tänkt fika inom en snar framtid, så det gillar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0