sjukis

Finns det något mer uttråkande än att vara sjuk?

Var nog lite osmart med klädseln i tisdag, tog en roadtrip och kollade på Elfsborg-Blåvitt med mor och några. Helt sjuk match asså, det var något av det värsta jag har sett i allsvenskan. Men Blåvitt spelade lika och det är bra, med tanke på att de inte har vunnit en match borta mot elfsborg på, sju år tyckte jag de sades.
Så de var ju positivt :)


Så min dag har spenderats hemma i huset, helt ensam. Skojar inte, jag var uttråkad i princip hela tiden, visst, jag fick pluggat en hel de. Men det var ju så tråkigt, ingen att prata. Behöver nog vara i en mer social omgivning. Men känner mig bättre, så imorgon är jag säkert frisk igen *ta i trä*


Satt och kollade Doobidoo med mina föräldrar tidigare, alltid mys. Så kom det upp ett videoklipp från Galenskaparna, Farbror Frej! Han är en person, som har världens sämsta humor, men ändå är det så grymt roligt. Jag älskar honom, har gjort det sen jag var liten!
Har min två favorittips med honom, Mellanmål och Cdrom!





Man kan ju inget annat än bara skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0