skolfoto

Även om dagen inte har varit så innehållsrik, så är jag ändå ovanligt seg nu.
Såg en teater på morgonen som höll på en halv timme längre än väntat, som dessutom kunde har varit mycket bättre. Hade jag inte vetat handligen tidigare, hade jag no haft svårare att hänga med, men men.

Sen var det inte mycket mer speciellt intressant med min dag. Träningen gick la bra, kändes inte direkt så givande som jag hade hoppats, men men. Är lite seg i huvudet efter all pluggande.
Kan ändå glädja mig åt att det är resursdag på torsdag. Fast, då är det tänkt att jag ska vara duktig och plugga hela dagen ändå, är träningsfri, så har verkligen hela dagen på mig. awesome.

Imorgon är det skolfoto. Sista gången. Lite spänd faktiskt. Vill ändå att sista bilden ska bli bra. Blev så grymt besviken på förra årets. Så hoppas på det bästa i år och att allting stämmer så som jag vill ha det.
God Luck Chuck - känner jag lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0