soho



Väldigt händelserik dag/kväll igår! Precis som det ska vara!

Dagen började med i torpahallen, med de små söta barnen, dock gick det kanske inte så bra som alltid, hade ju nästan igen röst, så de hörde mig knappt. Hahah. Men det var kul ändå.

Vid halv fyra, var det dags att möta upp min mor utanför scandinavium, dags igen, frölunda-BRYNÄS. Måste ändå säga att det var en rätt dålig match, enligt min åsikt. Men det är ju dessutom början av säsongen, så det kan bara bli bättre ;)
TYVÄÄÄRR vann frölunda, men det var på straffar och Brynäs hade tagit igen så grymt bra. Trodde faktiskt ett tag att de skulle klara av och vinna! Men icke!
Ett poäng fick vi i alla fall!<3


Kvällen spenderades först hemma hos en kompis till Sebastian, sen blev det vidare till vasa viktoria en stund. Efter suttit där och tjötat en stund, blev det en tur på SoHo. Fick en rolig kväll, har aldrig varit där, så det var kul att gå dit :)

Hoppas alla själva hade en bra kväll, för det hade jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0